Friday, August 3, 2012

Regnbyger, men det klarna opp

Jeg fikk ikke noen med meg i dag heller, i halv 2 tida for jeg utpå i Husnes bukta, mektig dødt ute i dag også.  Et par rek utover fra Staken og over grunna ga en liten torsk.
image

Kraftig regnbyge i 3 tida for en 10 minutters tid.  Og det kom et par til også.  Men jeg ga ikke opp :-)
Ein lastebåt på vei ut fjorden
CIMG4891
2 gummibåter ute og fiska i dag og en del trafikk inn og ut av en av landets mest populære båthavner.  En fin trebåt på vei utover også.
CIMG4892CIMG4893 CIMG4898
Jeg flytta meg ut i bukta med fyret.  Rolig ganske lenge men til slutt kom det opp 3 lyrer og 1 liten torsk og ein knurrelurr i halv fem tida. Ellers var det eneste selskapet jeg hadde der ute 2 måker som lå og vente på at jeg skulle begynne å sløye.
CIMG4895 
Da hadde jeg fått nok, dro et rek til utfra stakene uten resultat.  Verste var jo at nå hadde været klarna godt opp, sola kom frem og det var vindstille. Men det ble no litt fisk i alle fall.  Så i kveld blir det stekt småtorsk og knurr, vendt i hvetemel med pepper og salt, noen nevnte for oss at knurren faktisk er meget god stekt, så jeg prøver ThinkingEye-rolling
CIMG4900 CIMG4903
nam nam, me bloggast

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like