Tuesday, August 7, 2012

Billige fiskesneller

Jeg kjøper 90 % av fiskeutstyret mitt på EBAY.  Eneste jeg omtrent kjøper i Norge er sluker, og eventuelt et 9 fot’s fiskesett på slutten av sommeren når det ofte går på 50% avslag i sportsbutikkene.  Snella jeg har bestilt nå er drøye 200 spenn, har 8 ball bearings og graphite spole, og plenty snørekapasitet.  Jeg har brukbar erfaring med en del av snellene jeg har bestilt via  EBAY, og har funnet modellene som jeg synst er brukandes.  Denne kan jeg anbefaleimage image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bruk EBAY, jeg kjøpte også et par bra stenger via EBAY for halvparten av prisen i Norge, 7 fot’s Shimano stenger, passer fint for konemoren. 

Me bloggast

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like