Wednesday, August 1, 2012

Onsdags sprell

Om ettermiddagen fant jeg det for godt å kjøre ut til Amcar klubben en times tid for å ta et par kast.  Var litt travelt i dag med å hente et spisebord og stoler som jeg kjøpte brukt for en rimelig peng.  Trengte noen nye kjøkkenstoler så det passet helt perfekt.  Beholdt jo stolene fra det gamle spisebordet, de var heilt i orden de også.
Var ikke så mye action i dag heller, var fjære sjø la jeg merke til.  2 sluker for til havs, men det blei no et sprell, og da snakker vi makrell.
2012-08-01 16.44.30
Ikke så me fritidsbåter å se i dag, men var no et par på vei innover og utover fjorden, ellers var alt jeg så et lite frakteskip på vei innover.  Etter en times tid for jeg hjem igjen,
image image
vi får se hva Torsdagen bringer

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like