Thursday, April 21, 2016

Torsk både her og der

Var ganske fint utpå på formiddagen i går.  Jeg var først bortom og sjekka teinene, før jeg satt lina like utenfor der jeg har teinene.  Deretter steama jeg over fjorden til Arholmene.  Noen fine paler og 1 lyr gikk på før jeg flytta meg rundt for å finne torsk.  Og Jada, 2 fine småtorsker på rett over kiloen beit på før jeg gikk hjemover igjen.

Da jeg kom tilbake til lina var det jaggu fisk der og, og ikke noen jækla hai denne gangen, en fin småtorsk på rett over kiloen der også, så jeg bare egna på nytt og satte lina over natta der.

image

Deretter var det hjem og filetere litt sei til seilaks, litt til tørking for konemoren og torsken solgte vi.  Har nok fisk i fryseboksen for en stund vi.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like