Monday, April 18, 2016

Ekkoloddet operativt hos broder’n

Så var ekkoloddet operativt hos broderen, var bare en dårlig bryter, så vi løsna bare ledningen og koble den til en annen plass, fikk også gått gjennom menyen og bli kvitt en del alarmer som gikk konstant når det var på.

Vi var også utpå en snartur med min båt og plukka opp stolpo, men det var ingenting der denne gangen.  Setter den på onsdagen igjen.

Så har jeg fått eksportert alle rutene mine fra kart.kystverket.no, og importert dem til EASYGPS og sendt til minnebrikken for kartplotteren så nå har jeg alle der.  Her er ruta vi følger til Os på Lørdag, skal ta båten til Os og deretter buss til Bergen for å gå på staddaen, mange år siden jeg har vært der, kanskje 15-20 år siden, gleder meg som en liten unge.

Regner 3.5 time til Os, Onsdagen blir det fisking igjen, litten gløtt i været er det meldt.

VI blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like