Monday, April 4, 2016

2 ganger Flatøy med lite fisk

Fredag og Lørdag var ufyselige dager med regn og vind .  Ja ja, vi fikk no testa ut den innbakte bacon pølse varianten jeg viste sist. Var lynkjapt å lage og smakte godt også.

Men,  på Søndagen lysna det litt og viden roa seg.

Var ingen krabber. Jeg gikk over til Flatøya etter å ha satt line på Husnesgrunna.  Kun en pale beit på i løpet av et par timers fiske.

Mandagen gikk jeg igjen over til Flatøya etter å ha sjekka teinene, som igjen var tomme.  Litt bedre men ikke noe å snakke om, 5 paler som beit på.  Line hadde jeg satt i dyprenna mellom grunnene der borte.  Ingen ting på Stolpo i dag heller.

Så satte lina igjen på Husnesgrunna før jeg gikk hjem, skal ut og sjekke den i kveld.  Torsdagen blir det langtur med broderen, vi skal gå til Alvøen for å sjekke opp Eberspracher varmeapparatet hans. 

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like