Thursday, March 31, 2016

Landligge i mange dager

Både påskeaften, 1. Påskedag og 2. Påskedag var det vindfullt, så det ble ikke noe fisketur.  Jeg var invitert bort til noen venner Lørdagen på et par pils men orka rett og slett ikke, ville heller slappe av hjemme Men søndagen laga vetlo og jeg fish & chips med seifilet i frityr røre og deretter i frityr kokeren etterfultg av pomme fritte.  Og det ble steikande godt.  Gikk unna alt som jeg laga til. Konemoren var på Stord, og smakte det først senere men likte det godt hun ogsåimage

Så dermed blei det ikke før onsdagen jeg kom meg utpå.  Dr over til Arholmen og fikk noen paler og et par lyr, men ikke det helt store.  En fin liten lange beit på stolpelino som jeg hadde satt helt ytterst på grunna der.

Tok deretter en liten tur bort til Fjæreflua, en enslig liten pale tok der.  Jeg satte lina igjen på Husnesgrunna da jeg gikk til lands.  Og var ute og henta den seinere på dagen, men da var det ingenting.  Kun en krabbe var i teinene. 

I dag har jeg bare vært utpå og sjekka teinene og satt lina, skal i bursdag til lillesøster i dag.  Håper å få meg en tur utpå i morgen, men skalt først til med oljeskift på Craftsman motoren.  Har gått nesten 300 timer siden forrige gang nå.

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like