Tuesday, March 22, 2016

Hjemmekos

I dag var det slow cooker rett på menyen, men vi ble litt skuffa, alt det gode som gikk i gjorde ikke susen.  Jeg synst det var OK, men både Yim, moderen og Pai synst ikke mye om det.  Så den prøver jeg ikke igjen.

Var San Francisco Cioppino, så litt skuffende, men har en ny på planlegging

http://allrecipes.com/recipe/223416/slow-cooker-fish-chowder/

image

På formiddagen fikk vetlo for seg at hun ville sy puta si, så konemoren lærte henne hvordan det gjøres, og dermed måtte ei pute fiksen, og 2 av kosebamsene måtte på sykehuset.

image

image

Ellers var jeg bortom og sjekka teiner i formiddag og satte stolpelino på Husnes grunna, var 4 krabber men stolpo var tom da jeg var borte i ettermiddag og sjekka.

I morgen blir det også bare stolpeline i sjøen, vi tenkte oss ein tur til Leirvik med snekko, konemoren vil sjekke noen thai grønnsaker og vetlo ville være med på shopping.  Så setter lina når vi drar til Stord og sjekker den når jeg kommer hjem,

Ellers går jo tankene i dag til Beliga, forferdelige greier, men jeg er stygt redd for at terror i Europa er kommet for å bli.  Et demokrati har problemer med å forsvare seg mot blind terror, det har historien vist.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like