Sunday, March 6, 2016

6+3 = 9

Fikk meg en tur utpå i går formiddag også.  Det bar bortetter og utover til Tveitøyene,og la meg til på ut sida.  Blei ein pale og ein lyr, før jeg flytta meg på innsida, og deretter bort i bukta mellom Tveitøyene, men jeg rekte så fort der borte at jeg bestemte meg for å gå til Flatøya igjen.

Etter å ha kommet bort dit ble det 5 paler og 2 lyr på ein times tid før jeg bestemte meg for å gå hjemover.  Heimelaga Pizza sto på menyen,.

All fisken ble filetert og kjørt bort til mor, der hun forvandla dem til 30 delikate gode heimelage fiskekaker.

Jeg måtte jo og sjekke hvordan det gikk med konemoren.  Som måtte på penicillin kur.

Vi har hangla alle 3, vetlo vært sjuk i to perioder, jeg har gått forkjølt heile uke, og konemoren fikk det så kraftig at hun måtte på kur.  Hun er sakte men sikkert på bedringens vei. 

I dag er slow cookeren på igjen, har slengti en benfri lammesteik, som skal få godgjøre seg i 8 timer.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like