Friday, March 4, 2016

Smalt skikkelig

Ettere å ha vært borte og plukka opp 2 greie krabber tusla jeg i dag over til Tveitøy grunna.  Gikk ikke lange tiden før det smalt skikkelig, og jeg brukte noen minuitter på å få den opp.  åtte justere brems og la det dra ut litt snøre av og til.  Tungt var det Men jubelen var ikke mindre da jeg så hva som satt på

Ein kjempelyr, gode 6.0 kilo på vekta og ny personlig rekord på stang av lyr.  Så ringte konemoren, føte seg i meget dårlig form, så jeg måtte bare hive meg hjemover og få henne til lege.  I hyrten og styrten så bøyde jeg meg over rekka der stanga sto, og pling, der knakk stanga.  JaJa, pytt pytt.  Har 8-10 stenger hjemme så itt noka problem.

Ferdig filetert nå, har letttsalta noe, kok rogna og frose leveren i blokk til i morgen.  SÅ dette skal bli snacks.  Skal jaggu prøve den med søtpotet mos denne også.

Skal jaggu en ny tur utpå i morgen

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like