Thursday, March 17, 2016

Han tykje, det var snacks

Vetlo var ikkje før gått på skulen før jeg heiv meg ut i finaværet og skifta dekk både på Skoda’en og TukTuk’en til kona.

Spar hadde jo tilbud på nakkekoteletter denne uka så jeg tenkte jeg skulle prøve i Slow Cookeren.

Nakkekoteletter i Slow Cookeren i dag . Krydra godt med grillkrydder, og ligger på en seng av poteter, gulerøtter og løk m/1 buljongterning. Skal stå i 5 timer og godtgjøre seg på low. Skal bli spennende

Johnny Olsen's photo.

i mellomtida for jeg og konemoren bort på skulen, var skulesamling i dag, og jento vår liker at vi er til stede.  De synger skulesangen og får diplomer og synger ikke mobb sangen til slutt, et flott tiltak.

Vel hjemme og like før middag så slow cookeren slik ut

Johnny Olsen's photo.

Kotelettene godt brune, og delikat så det ut.  Det eer viktig at de har en seng av grønnsaker og lignende under, ellers blir de mer kokt enn stekt.  Deretter laga vi pomme frite i frityrgryta og en peppersaus til.  Og du hjelpe meg, var de møreste og beste nakkekotelettene jeg noen gang har spist..  Jeg blir bare mer og mer imponert over dette kjøkkenverktøyet. 

Til helga skal jeg lage fårikål i den Smile og en gang i neste veka skal jeg prøve meg på en fiskerett også.  For folk i fulltids jobb må jo dette være perfekt.  Lag klar kvelden før og sett i kjøleskapet, før du går på jobb om morgenen er det bare å sette det på, og voila du har varm middag når du kommer hjem fra jobb.,

Eneste aberet i dag, ble ikke noe tid til en fisketur.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like