Friday, March 18, 2016

Fisken som bygde landet

Joda, jeg fikk meg en tur utpå i dag også.  Kun 1 krabbe var i teinene, og jeg satte lina samme plass som onsdag før jeg dro over til Flatøya.

2 timer senere var det 13 paler og 1 lyr i stampen, og jeg tusla over til Husnesgrunna for å sjekke lina som hadde stått i ca 3 timer.  Tom denne gangen.

Deler også med dere flotte bilder fra Husnes fjorden tatt hin dagen når jeg var til Åskesholmen

Ved Åskesholmen, utsikt mot Kvinnherads alpene

Johnny Olsen's photo.

Johnny Olsen's photo.

Deretter var det heim til konemoren, som hadde lage fritert kylling a la Kentucky fried chicken.  Og etter et lite junkfood måltid  (Var pomme frite til ) var det å sette seg ned og se Hjeltnes programmet som jeg hadde tatt opp.

lenke til programmet under bildet, det ligge på TV2Sumo

image

https://sumo.tv2.no/programmer/fakta/fisken-som-bygde-landet/

Interressant, bør absolutt sees.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like