Thursday, March 10, 2016

Flatøya og litt i gjennom Midtsundet

Jeg for over til Flatøya igjen i går etter å ha sjekka krabbeteinene.  Var kun 1 krabbe der.  La meg til på grunna utenfor Flatøya og i løpet av ein time ble det tatt opp 11 fine paler.  Deretter prøvde jeg meg litt langs Østsida av Seløya før jeg dro inn igjennom Midtsundet og prøvde litt innafor skjæret der.  Var på jakt etter en torsk eller 2, men ikke tusan.

Det blei med de 11 palene, som ble behørig filetert opp og klargjort.  Torsdag blir det stekt seifilet med løk, grønnsaker og Søtpotet stappe. 

Var og bortom og hjalp broderen med å skifte bryteren på varmeapparatet, men må ha kobla noe feil der, var kun vifta som gikk etterpå.  Hører varmeapparatet slåt inn, men ikke at vifta går.  Hmmmm, merkelig.

I dag blir det elevkveld for vetlo, ho har øvd på ein dans de skal visa i fleire dager.  Og deretter bort til broderen og se Liverpool-Manchester United.  Må jo bort han, han har heimebana mot mitt favorittlag.

Konemor og jeg skal oså lage kake til festen til Jai, en av kona’s venninner som har bursdag i dag.

MEN, først, ut og fiska litt.  LOL

Vi blogges

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like