Tuesday, March 8, 2016

Tur til Klosterboat

Endelig fikk jeg rota meg over og skifta gasswire.  Ringte til Roger Reigstad hos Klosterboats på Halsnøy, og han var klar til å komme over.  Jeg sa at jeg heller kom over med båten og det gjorde jeg på Tirsdagen.

Roger heiv seg på det med ein gang, og jeg var ikke før kommet inn døren hjemme før han ringte og sa at båten var klar.  Lynhurtig service og skapelig pris.

Du finner nummeret til han hos www.klosterboat.no, bedre service enn hos han får du ikke.

Jeg kunne faktisk godt tenk meg denne dingsen her, hadde vært perfekt til å filetere all palen jeg får.

Den koster rundt 150 dollar, eller ca 1200 spenn, men hadde jo vært knall å filetere med dag.  Bare å søke på Skinzit fish cleaner på EBAY så finner du den nok

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like