Friday, March 11, 2016

Travel Torsdag

En tur utpå fjorden ga ikke så mye fisk i.  Teinene var tomme for krabbe, men ein liten lange hadde krabba inn i iden eine.

Tusla så over til Fjorden der jeg fiska litt utenfor Flatøya og dro noen paler, samt proøvde meg mellom Ånuglo og Flatøya på grunnane der.  Alt det resulterte i var 5 paler og ein lyr som beit på som bonus da jeg tok et par kast på Husnes grunna før jeg sløya fisk.

Da jeg kom i havn hjalp jeg brutteren å slepe Skipsplast’en bort til sjøsettingsrampa, skulle komme en om ettermiddagen og kanskje kjøpe den.

Deretter var det hjem, steikt seifilet med bruna løk, søtpotetmos og råkost med gulerøtter/appelsin og rosiner sto på menyen.  Jeg visste jo at dette er godt, men var spent på om konemoren og vetlo ville like det.  Men det falt i smak både hos liten og stor.

image

Så skulle vetlo gjøres klar til elevkveld.  Hun var litt oppspilt da hun skulle ha danseoppvisning sammen med noen venninner.

image

Du er elektrisk, med Markus & Martinus var på programmet, vetlo er stor fan av disse to små sjarmørene.  De kommer til Os fest i sommer, og jeg har prøvd å få tak i billetter. Men ikke så lett, de er knall populære disse to.

Deretter var det igjen i båthavna, endelig kom han som hadde tenkt å kjøpe båten.  Og båtsalg ble det, så vi måtte hjelpe til med å få båten opp på hengeren, så det gikk gode halvannen time der før vi endelig kunne stikke bortom Anfield (Bogsnesveien 10D) og følge kveldens E-cup kamp som endte med glede i Bogsnesveien og sorg i Kolaveien.  Men Men, det er en kamp igjen.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like