Monday, March 14, 2016

9+2+37+1

Joda, jeg kom meg utpå en tur i dag også.  Etter å ha sjekka teinene, som inneholdt 2 fine krabber (Currry krabbe i morgen) var det over til Flatøya og etter en times tid med 6 paler prøvde jeg litt rundt om kring.  Men ingen torsk ville bite på.  Tusla heim til Husnesgrunna og der gikk det på 3 paler til.

imageJeg  tok bare en sjøl, skal ha den til agn i morgen når jeg skal sette stolpelina.  (Snikline).

Deretter var det hjem, hadde masse filet som skulle bli til fiskekaker, og 37 flotte fiskekaker ble produsert.  Både Yim og Pai elsker fiskekaker så det går virkelig unna.

Så var det og lage middag, vi lager middag omtrent annenhver dag, da får vi litt variasjon mellom thailandsk og norsk mat.

I dag sto Engelsk fiskegryte på menyen, og det faller alltid i smak, middagsgjest fikk vi også, eine vennina til vetlo var med heim.  Så formen ble tømt uten problemer.

Deretter var det en tur bort i båthavna og hjelpe broderen.  Bryteren på varmeapperatet hans var gåen, og vi har prøvd å skifte den men får fan ikke varmeapparatet til å virke igjen.  Noen som har peiling ?  Er en gammel Eberspoacker som gå rpå lampeolje.  Funka fint før vi bytta bryteren.

Deretter var det fotball kveld med the Foxes, men først etter at vi hadde sett  Kids Choce awards på Nickelodeon, vetlo gikk amok når Markus&Martinus vant i Norge, jeg klikka litt jeg pappa sa hun.  Mye moro.

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like