Sunday, October 9, 2011

Tre kvarter

Med det været som var til morran i dag øynet jeg ikke mye håp om en liten fisketur.  Det blåste og regna noke forferdelig.  Tenkte på Ivar som skulle ut og sjekke teiner nede på Sunde.  Men det har sikkert gått bra, har i alle fall ikke hørt noe


Planen i dag var å ha kokt lange, men etter konsultasjon med mor bestemte jeg meg for å steke den i steden.  Denne ble fanget ute med Amcar klubben forrige gang jeg var hjemme.  Konemoren var meget skeptisk til denne, hun var sikker på det var slange.

















Men etter å ha smakt synst hun den var god, og det gikk nedpå :-)

Så kom ettermiddagen, konemor og mor ble kjørt på Herøysund Grendahus, og siden det var opplett kjørte jeg nedom Herøysund kai.  Men der var det dårlige muligheter, halve kaia er jo vekke, og på resten av kaia lå det båter.  Stoppa da ved Amcar klubben og fiska en tre kvarter til det begynte å mørkne.  Hadde et napp eller 2 men ingen fisk.

Var ikke bra å lese om hummeren med strikk som ble funnet - se linken fra Kvinnheringen.

Hummer med strikk

Kveldens fiskevideo er en norsk klassiker


Vi blogges i morgen

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like