Thursday, October 20, 2011

Seafood Palace

Gjennom mine mange år på de syv hav har jeg besøkt noen fiske og seafood restauranter i min tid.  Det er jo mye sant i det som sies at jo kaldere vann desto bedre seafood.  Men aldri i mitt liv har jeg vært på en bedre Seafood Restaurant enn i Thailand.



Jeg var der for litt over et år siden da jeg hadde familien med ned for å møte min kone, før jeg giftet meg, og er det en plass som lever opp til mottoet sitt så er det Seafood Palace.

IF IT SWIMS, WE HAVE IT.

Seafood Palace finner du i Soi 24 i Sukhumvit Road.  Spør en hvilken som helst Taxi sjåfør og de vil kjøre deg dit.  Det er bortimot 2500 sitteplasser her, en avdeling hvor de har koselige små alkover i en liten hage også.

Når du skal bestille kommer en av kelnerne med handlevogna, og du går bortetter disken som bugner av all slagst tenkelig sjømat.  Bare pek på hva du vil ha og de legger det i vogna, når du er ferdig kommer kokkene bort til bordet og tilbereder maten ved bordet, akkurat slik du selv ber om.  Slå deg løs og prøv så mye du kan.  Det kommer på litt penger, dette er absolutt ikke av de billigste plassene i Bangkok.  Men hvis du bruker et par tusenlapper her, kan du tenke på at det hadde kommet på minst 5 ganger så mye i Norge.

Det er en opplevelse for livet



Som du kan se av bildene kjøpte vi rikelig, men jaggu klarte vi å tømme bordet gitt, prøv dette neste gang du er i Thailand, anbefales.  Video også :-)



Johnny

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like