Sunday, October 9, 2011

Krabber

Ja så var det å våkne opp til kuling og sidelengs regn igjen.  Ser ut til å være dårlig med sjanse for en fiske tur i dag igjen.  Så jeg tenkte jeg skulle blogge litt om kunst agn igjen.  Fant en link til xxl.no i går når jeg kikket på reklamen i bloggen min.  I og med at jeg ikke kan klikke direkte på mine egne reklamer åpnet jeg den i et nytt vindu og tok en tikk på hva de har.

Hvis du husker en tid tilbake blogget jeg om Storm Crab som i henhold til rapporter har gitt meget gode fangst resultater.  Det viser seg at Berkley har flere lignende produkter til salgs hos XXL.


Skulle vært artig å prøve disse, hvis det er noen som har prøvd legg gjerne igjen en kommentar.  I tillegg vet vi jo at børstemark er mye brukt som agn, Berkley har også en kunstig variant av den som også har fått meget gode fangstrapporter


















Jeg vet tidligere når jeg hadde båt at glowsticks ofte gjorde susen hvis det var dødt i sjøen, xxl selger også disse.  Så jeg vet i alle fall hvem som skal ha seg en tur innom der neste gang jeg er inærheten av en XXl butikk.


Morgenens fiskevideo følger, så får vi se om vi blogges i kveld


Hei så lenge, kommentarer mottas som alltid med takk

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like