Tuesday, October 4, 2011

Fiskevesker

Når man skal og fiske er det alltid greitt å ha en fiskeveske, til oppbevaring av sluker, svirvler, snøre og kniv.
Og hvis det i tillegg er plass til en liten termos er det jo kjempefint.

Jeg var litt rundt og titta både på nettet og på de forskjellige sportsbutikkene her hjemme. Og, ikke uventet fant jeg meg en meget fin en.  Hvor, på Europris selvfølgelig, rimelig, passe stor, og med 3 plast bokser inkludert.  2 av de med justerbare rom, så jeg kunne har både Jigger, treblekroker, svirvler og sluker i.  Ene for ferskvannsluker.

Disse fant jeg på komplett fritid


Har ikke sett noen av disse i butikken men ser jo greie ut da, fant i tillegg fant jeg Shimano sin hos Elbe.no


Men som sagt endte jeg opp med Europris sin, jeg kjøpte den som er til venstre i bildet under, og er knallfornøyd med den.  I tillegg var den jo billig også.  Den gikk for 100 kroner under 50% kampanjen som gikk i sommer.



No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like