Friday, October 7, 2011

Nordvestlig juling (Kuling :-)

Nordvestlig kuling og regnbyger innbyr ikke akkurat mye til å ta seg en tur nei.  I tillegg har temperaturen droppa under 10 grader.  Jeg tror jeg står den av i dag og ser heller tilbake på en lykkelig fisketur i sommer.  Kona ville være med og bare se samtidig som hun hadde kameraet med seg.  Dette var før jeg kjøpte båten.




Så dermed ble det bare en liten tur på senteret for å kjøpe aviser.  Men ble no fisk allikavel.  Vi hadde noen torske fileer liggende i fryseren og disse ble behørig krydra, poteter og grønnsaker kokt.  Torsken fikk seg en tur i stekepanna mens sausen (Lofoten fiskesaus) ble laga til.  Dette er blitt konemorens favoritt saus til fisk.
Jeg liker godt å lage til fisk for henne, hun elsker fisk.  Så noen dager lager hun thai mat til meg, mens jeg står til med de norske middagene


Så da er det bare å finne en passelig fiskevideo, og håpe på bedre forhold i morgen.  Videoen finner du under



Vi blogges i morgen :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like