Friday, October 7, 2011

Ænes fiskepark - Put og take

For ikke så altfor lenge siden hadde vi en put og take plass i Kvinnherad.  Det er nok flere enn jeg som har vært der ute.  Desverre ble den nedlagt for noen tid siden.

Jeg synst at det er litt synd.  Blant annet hadde jeg med en del av mine kusiner og nevøer med ut her,  der de fikk prøve fiskelykken i trygge omgivelser for første gang.  Disse bildene er bortimot 15 år gamle. Og du kan tro det var noen stolte unge fiskere etter de hadde fått dratt på land hver sin laks.  Ene niesen vår var på mor flere ganger for å at hun skulle lage laks, og den ble til slutt fortært med den største fornøyelse







For noen år siden var jeg  i Danmark og her er dette mye mer utbredt, du finner put and take med regnbueørret flere plasser.  Og det er meget populært.


Linken til alle put and take sjøer i Danmark finner du under


En flott video fra Myrup put and take finner du her




Hvis du ser på tidligere innlegg finner du også link til Put & Take i HuaHin i Thailand, og der skal jeg ha meg en tur nå når jeg reiser ned med konemoren for å hente vetlejento.

Vel vi får se om det blir noe fisketur i dag, været er i forbedring sies det på TV2 været :-))))
Og i tillegg har jeg lagt inn direkte link til BASSPRO på toppen av Bloggen, klikk og nyt :-)))))


No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like