Tuesday, November 20, 2012

The end of the Line–Netflix- Kindle Fire

Dette innlegget blir om litt av hvert, dere husker kanskje at jeg kjøpte en Kindle Fire for en tid tilbake.  Det er jo mye skrevet om at den ikke funker i Norge.  MEN DET GJØR DEN.  Det eneste du ikke får er Amazon Prime innholdet.

Men det krever et par triks, først må du hacke din Kindle Fire, ligger enkle oppskrifter og software på nettet.  Deretter installerer du GO sin launcher istedenfor Kindle sin launcher.

Nå kan du bruke Google’s play store, der det finnes hundrevis av gratis apper, jeg har installert Spotify, Thai TV, NRK app, Skysports TV app og flere radio apper, blant annet P4 og en del amerikanske country radio stasjoner.  Og alt funker uten problem. 

Med tekst tv og en nyhetsapp, er Kindle Fire alt jeg trenger på reisene mine.  Når jeg da i tillegg installerte Netflix har jeg jo en 1500 filmer å velge imellom så lenge jeg har WIFI, og det er jo snart overalt.

Så, tenkte jeg at jeg skulle nevne litt om fiske også da, har du sett “The end of the Line”, hvis ikke bør du få den med deg.  Den ligger på Netflix, som koster bare 79 kroner måneden, pluss at første måneden er gratis. Klikk på bildet og du kommer til Netflix sin hjemmeside

image

Traileren til End of the Line får du her

Litt å tenke på, ikke sant Tenkende smilefjes

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like