Monday, November 5, 2012

Hvilket lesebrett har best innebygget lys?

Bloggen good E-reader har nettopp gjennomfoert en undersoekelse om hva publikum mener er den beste belysningen naar det gjelder de tre lesebrettene som faas med innebygget lys, her er resultatene

image

Amazon Kindle Paperwhite - 283 Stemmer

Paperwhite er i dag den beste e-readeren som er ute i, baade meny og maskinvare. De fleste er enige om at det gir deg det beste lyset og hviteste skjermen. Amazon tilbyr i dag over 1,6 millioner ebøker, aviser, spill, og et mylder av annet innhold.

Kobo Glo - 220 Stemmer

På andre plass har vi den siste enheten fra Kobo! Denne e-leseren er tilgjengelig i langt flere land enn Paperwhite, og nyter enorm synlighet. Den glødende skjermen er i dag den smarteste i klassen og oppløsningen på skjermen gjør det mulig for en tydelig og klar skrift.

Barnes and Noble Simple Touch med Glow Light - 31 Stemmer

I et fjernt 3. plass er den opprinnelige e-reader som først utviklet glødende e-ink teknologi. Det er nesten et helt år gammel nå og blekner i forhold til konkurrentene. E-readeren i seg selv er veldig rimelig og ganske levende med mengden av  Nook ebøker som er tilgjengelig. Oppløsningen og skjermen er virkelig laber når du sammenligner det til Kobo eller Kindle

Paa den annen side kan jeg nevne at jeg kjoepte Nook med Glow til broderen, han synst det var kanon, saa da kan jeg bare si at jeg gleder meg enormt til aa ta i bruk min Paperwhite som ligger hjemme og venter paa at jeg skal komme hjem i slutten av November.

Me bloggast

 

.

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like