Thursday, November 8, 2012

Charles Lundy – Eye of the storm

En kjekk liten novelle som jeg plukket opp hos Amazon i sommer for den skarve summen av 0.99 US$.  Litt om boka foerst

image

Pensjonert politisjef Don Monroe lar vaere aa evakueres fra en øy som blir rammet av en orkan.
Kledd i sin gamle uniform, drikker han for å glemme fortiden. En drapsmann tok et halvt dusin liv her, den siste hans egen kone. Han hadde sviktet henne og resten, og tilbudt dem alle falsk trygghet Ti år tidligere, men etterpaa har hans skyld bare vokst. Nå vil han bli ett med henne og bli begravet i bølgene.
En ung kvinne kommer ut av stormen til huset hans og søker hjelp. Hennes familie har blitt angrepet. Don oppdager at den gamle drapsmannen er tilbake for en siste kriminalitets bølge. Han kan ikke nekte å hjelpe henne. Skjebnen har gitt ham en ny sjanse til å fange hans gamle fiende og gi ham en grunn til å leve

 

 

 

Min mening:

Grei nok liten novelle som jeg plukket opp fra Amazon for en dollar. En massemorder vender tilbake til aasteded for flere gamle drap, og gaar amok igjen. Tidtroeyte uten den helt store spenningen. Derfor havner jeg paa en 3.  Men for en dollar leser jeg gjerne flere noveller av han :-)

terning:

image

Mer om Lundy

Charles William Lundy is a Georgia native and graduate of Clayton State
College. He makes a living in sales and writes for enjoyment. Selling books and sharing ideas is a bonus.

 

image image image image

OK, me bloggast :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like