Friday, November 30, 2012

Roku

Jeg måtte nevne litt mer om denne magiske lille boksen, jeg har testet den ut litt i helga og den var mildt sagt imponerende.  Jeg var litt bekymra før jeg bestilte den da det ble nevnt at den ikke kunne registreres i Norge.  Men det var ikke noe problem.

Opprett en konto hos Roku.com, bruk en amerikansk adresse  (Søk etter hus til salgs for eks i Houston, og bruk ditt eget navn + adressen du finner.  Deretter er det letteste å knyte den til en Paypal konto.  Ikke bekymre deg, du blir ikke belastet før du kjøper noe i channel store, og da kan du i tillegg legge inn pin kode som du må slå for hver gang du kjøper noe. 

Gå igjennom registreringen på Roku boksen, få en ny kode, link denne til kontoen din og vips er du i gang.

Og selv om man ikke får alt her i Norge ble jeg imponert, radio tuner med alle norske kanaler inkludert lokalradioer.  Egen kanal med sportsfisker videoer, flere åpne filmkanaler i tillegg til Netflix.  Disse var gratis da, Netflix koster deg 79 kr i måneden som er gitt vekk.  Fant også egen vær meldings tjeneste og mye mye mer.  Dette var vel verdt pengene, og selv om jeg har en full smart tv fra Samsung med direkte internett så investerer jeg i en slik det er helt sikkert.

image

Du kan finne dem helt ned i 50 US$ + frakt på ebay.  Frakt rundt 15-20 dollar.

Absolut moro dette her, vi blogges Smilefjes som blunker

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like