Sunday, November 11, 2012

Paperwhite i hånden

Ja nå er jeg vel hjemme igjen, og har pakket ut, ladet og skiftet bøkene over fra min gamle touch til den nye Kindle Paperwhite.

Og yes, det var verdt en oppgradering.  Den virker raskere, mer responsiv enn gamle Touch jeg hadde.  Den virker også som den er blitt betydelig lettere.  Jeg likte også at du nå kan vise boekene både i liste og cover modus.  Den nye finessen med at den kan vise hvor lenge du har igjen av kapitlet, var en kjempekjekk finesse.  Likte også den nye cloud/device menyen, mye lettere enn tidligere.  Og lyset er meget bra, jeg har lest i godstolen etter det mørkna i kveld, og med settingen passe lav er den kjempebra med lys, du ser saa vidt litt nede paa skjermen hvor lyset kommer fra, men etter en side tenker du ikke mer på det.  Kan absolutt anbefales.

BTW, gamle TOUCH er til salgs, 750 spenn + frakt.

Me bloggast Open-mouthed

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like