Tuesday, November 13, 2012

Louis Masterson–Udyret fra Yuma

Alle på min alder, og både noen klasser over og klasser under har vel lest Morgan Kane, 83 bøker fra Norge’s mest populære westernforfatter, no kommer de jo ut som ebøker også.

"Udyret fra Yuma  - Morgan Kane" av Louis Masterson

Udyret fra Yuma kalte de ham. Han het Roy Zarco og sonet tjue år i Yuma fengsel for tyveri og drap. Åtte år etter dommen la angsten seg over El Paso. De menneskene som hadde fått ham i fengsel oppsøkte myndighetene og ba om beskyttelse.
Udyret hadde rømt!
U.S. Marshal Morgan Kane ble sendt mot ham. For Roy Zarco var på vei østover - mot El Paso - som en hevnens nemesis...

Min mening:

Kane er Kane, en gal morder, vakre kvinner og revolver kamp til slutt. Omtrent som jeg husker det. Brukbar tidtroeyte som faar en 4 paa terningen for nostalgiens skyld. Men det var et bedre gjensyn en Mack Bolan boekene, saa jeg tror jeg skal lese meg gjennom Kane serien en gang til ja :-)

terningkast

Foreløbig er jo 15 bøker kommet hos Digitalbok.no, og jeg tipper at også Diablito serien kommer etter hvert, jeg skal lese meg igjennom serien en gang til ja

image

image

Godt lesbart mye av dette her ja, me bloggast

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like