Wednesday, November 7, 2012

Lesebrett vs IPAD

Jeg kjenner flere som ikke har lesebrett, men bruker IPAD som lesebrett,  Jeg har alltid vaert litt skeptisk til aa bruke en LCD skjerm, nettbrett eller lignende for serioes lesning av boeker, ja for korte dokumenter og daglig arbeid paa en komputer gaar LCD skjerm, men da maa man ta jevnlige pauser.  Slik er det nemlig ikke med et lesebrett, du kan lese time inn paa time ut foer du blir troett i oeynene.  Det er den ultimate leseopplevelsen, og til og med jeg som var skeptisk, jeg likte foelelsen av en papirbok i hendene, ble overbevist om lesebrettet’s fortreffelighet etter noen sider lest.  Et helt bibliotek med i lomma er fantastisk naar man er saa mye paa reisefot som jeg er.

Jeg fant en sammenlikning paa good ereader blog,

IPAD vs Lesebrett

Og en video som viser forskjellene her

Vurder selv.  Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like