Thursday, November 15, 2012

Greig Beck–Beneath the Dark Ice

Dette var årets foreløbige høydepunkt.  Litt om boka

"Beneath the Dark Ice (Alex Hunter) [Paperback]" av Greig Beck

TERROR fra dypet ... Når et fly krasjer i Antarktis i en voldsom storm, oppdages et massivt hulekomplex og et rednings og forskning team blir sendt ut. Tjuefire timer senere, er all kontakt tapt. Kaptein Alex Hunter og hans spesial team av høyt utdannede kommandosoldater er raskt ute for aa finne ut hva som gikk galt, de er ledsaget av et utvalg av forskere, inkludert petrobiologist Aimee Weir. Innenfor hulene ligger en uidentifisert og unaturlig tilsynelatende substans. Hvis det viser seg å være en spesiell energikilde, vil alle land i verden ønske å vite om det og noen enda drepe for det.

Min mening:

Dette var snacks. Techno thriller, tjaa. Sci-fi, tjaaa. Horror, tjaaaa. Historie, tjaaa. Det var vel litt av alt tenker jeg. Liker du litt spesielle thrillere med action, saa tror jeg denne kan vaere midt i blinken. En av de bedre boekene jeg har lest paa lang tid. Minner faktisk litt om foerste gang jeg leste Matthew Reilly :-) Soleklar 6 paa min terning.

Terningkast

Mer fra Greig Beck

image

Me bloggast, jeg har allerede kjøpt meg en Beck bok til Sladrefjes

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like