Friday, September 30, 2011

Indian Summer

Ja, i dag har det vært en nydelig dag.  En såkalt Indian Summer - men ble ikke noe fisketur i dag.  Familiebesøk og avslapning gikk foran fiskinga i dag.

Men prøvde makrell i form - som jeg blogga om i går.  Den var OK, men som konemoren sa, makrellen er bedre på steikepanna.  Men må jo prøve noe nytt.

Ellers ser jeg enormt frem mot ferieturen til Thailand med min kone, der vi skal nedover og hente datteren hennes på 4 år.  Rommet er klargjort - og barnehageplassen sikret.

Jeg har også planer om en fisketur der nede - etter å ha sett noen av kjempene en kollega av meg har tatt der nede.  Vi skal nedom Hua Hin og der ligger en fiskeplass som jeg har link til her.  Etter hvert vil jeg prøve i området rundt der min kone kommer fra, men må jo prøve noe morsomt først - bare å ta en sånn kjempe blir stort :-)

http://www.huahinfishing.com/Day-Fishing-Hua-Hin



Der kan man fiske både Arapaima (Kan bli opptil 75 kg), giant Mekong Catfish og annet, klikk deg inn paa linken og se bildene, her er et par



Kampen mot en Araipama, se videoene under - del 1 og 2






OK, September er snart over, men får håpe jeg får meg en liten tur i morgen. Værmeldinga er jo fremdeles bra og med godt fiske på huggtabellen.  I dag har det vært en avslappende dag.

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like