Friday, September 16, 2011

Fiskeutstyr - norske priser vs EBAY

Det er fortaerende aa se hva norske butikker tar for fiske utstyr.  Jeg er i den heldige situasjon at jeg har reist verden rundt og for noen aar siden var jeg i USA, der fikk vi ombord alle sportsfiskere's store bibel.  Fiskeutstyrskatalagen fra BASS.  For de som ikke vet hva dette er, er det kanskje verdens stoerste og beste forhandler av fiskeutstyr.  Proev aa klikk deg inn paa foelgende web adresse og nyt

BASSPRO

OK, jeg liker aa fiske med jigg som opphenger foran sluken.  For det foerste er dette vanskelig aa finne hjemme hos meg, og hvis jeg skulle finne det paa en norsk sports butikk er det som oftest ganske dyrt.

Men baade fisketid.com og Biltema har en del rimelige jiggsett, men fremdeles blir det spinndyrt i forhold til aa kjoepe via EBAY.  Se noen eksempler her

Saa tar vi en tur innom EBAY for et par raske soek.






Saa at et er store penger aa spare er det ikke tvil om.  Det samme gjelder for fiskesnoere og svirveler.Du er heldig hvis du faar 0.40 snoere under 100 lappen hjemme for 200m.  Eneste unntaket er vel Europris og Biltema som selger billig snoere for en 50-70 kroner for 300m.  Men fra EBAY faar du 750m spoler for samme pris, med kvalitets snoere.   Se eksempler fra EBAY under


Svirvler ligger typisk paa en 50 lapp for 10 hjemme, unntaket er igjen Europris som selges 10 stk for kr 30.  Men bruk igjen EBAY, se eksempel under

Saa naa fikk jeg sagt det jeg oensket for idag.  Kommentarer taes imot med glede, og trenger du tips om handling paa EBAY saa er det bare aa legge igjen melding i kommentar boksen.  Hei saa lenge



No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like