Saturday, September 24, 2011

Vær og vind

En veldig grei ting å vite hvis man bruker kartet - link på toppen av bloggen.  Når du har valgt grunnkart, sjøkart og funnet frem til ønsket område er jo å vite dagens værmelding.  Hvis du nå ser i toppen av kartet finner du en liten sol.  Klikk på den og så klikk på den plassen i kartet du har tenkt å fiske, og vips


Så jeg er inne og kikker på denne hver morgen, du ser solsymbolet på kartet ogsaa, see rett under Trondnes.

På tur over fjorden i dag, tok jeg et par bilder fra Ranavik


Og så titte vi over mot andre side


 ja fint er det her i fjorden, men i dag blåste det en god del.  Så om ettermiddagen når jeg dro utover mot min vante fiskeplass ble det bare et par kast.  En liten lyr ble fangsten i løpet av en halv time, og ellers 2 x Husnesfjorden.  Så jeg ga opp ganske snart,

Vi får se hva morgen dagen bringer, hei så lenge



No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like