Thursday, September 22, 2011

Ørn i fjorden

Fikk meg en liten tur i ettermiddag ute ved Amcar klubben.  Litt regn har aldri skremt noen, forholdsvis vindstille var det i alle fall.  Jeg var der i 3 tiden og fiska til halv fem.  Fikk no testa ut nye stanga som ble kjoept paa QXL.  Stanga var bra den, men fikk ikke oppleve fisk på den.  Ikke et jækla napp, ikke bunn napp engang. Det var fløende sjø.   Huggtabellen viste dårlig fiske, og det stemte jo bra.   Men en fin halvannen time og slappe av på med et par fine naturopplevelser ble det.

Etter at det letna dukka regnbuen opp, et fint syn det


Og etter en liten time dukka ørna opp også.  Litt sent ute med kameraet, men fikk den no med meg.  Det er mye ørn i Kvinnherad.  Lokalavisa vår hadde en fin bildeserie i vinter, med 4-5 ørner samla på isen på Opsanger vatnet på Husnes.

Jeg skulle hatt Samsung  kameraet med her, et Superzoom med 26 ganger zoom, men hadde bare gode Casio compactkameraet som bare har 10 ganger zoom.

Så ingen fisk, men kan jo dele en liten instruksjonsvideo om filetering med dere her


Og sjekk ut denne hurtigrensingen av fisk - ganske imponerende må jeg si


Så får vi håpe at at vi får oss en liten fisketur i morgen ogsaa, hei så lenge !  Kommentarer mottas med takk

Johnny

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like