Sunday, July 29, 2012

Søndags tur

Været var ikke så gale i dag, blåste litt men jeg hadde veldig lyst til å komme meg utpå en tur.  Både Ove og Janco var utilgjengelige, Ove skulle være kokk og Janco ville vente til i morgen.  Vel Vel,
Jeg kom meg utpå i halv 12 tida og satte kurs bortover mot Åskesholmen, men da jeg nærma meg så jeg det blåste ganske friskt så da snudde jeg bare rundt og kjørte tilbake til Husnes bukta.  Prøvde en liten stund ute med fyret, men ikke napp engang.  Deretter la jeg meg utfor staken, og lot meg drive utover over Husnes grunna. 
Mye trafikk inn og ut av Husnes båthamn i dag.
image image
Ble fisk på omtrent hver eneste rek.  3 småtorsk og 3 pene lyr ble det til slutt da jeg ga meg i kvart over 3 tida.  1 blåstål forvilla seg opp i stampen også.  Ingen problem, all fisk går ned på høykant her i huset. 
Blåste friskt i perioder, men det er meldt bedre i morgen.  Kom ei lita regnbyge også.  I morgen har Janco sagt seg villig til å være med ut en tur Dagens fangst under.
imageVi får se været an i morgen

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like