Wednesday, July 18, 2012

Libris – Sommerkrim og god service

Her om dagen kom Libris.no med en stabel noveller, Sommerkrim 2012 som ebøker.  Jeg kjøpte og lasta ned heile bunten, men fant også en annen ebok som jeg kjøpte.  Uheldigvis trykket jeg 2 ganger på denne og betalte dermed dobbelt.  Når jeg kontaktet Libris nevnte de at det ikke er angrerett på ebøker, men tilbakeførte allikevel pengene for den ene boken.  Dette kaller jeg god service.

Jeg liker Libris da man kan også bruke trumf poengene sine direkte å handle for, dette burde flere startet med.  Er jo nesten som gratis bøker å regne da.

Novellene som kom ut er som nevnt under – grei liten underholdning med en novelle på bussen eller båten ?

image

image

Me bloggas

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like