Sunday, July 8, 2012

Kindle 4 – flere lesebrett til salgs

Kindle 4, Wi-fi, plass til 1500 bøker, lett, e-ink display som leses knallbra i fullt sollys, selges kr 1000,- Helt ny. Kindle støtter ikke epub, men du får bruksanvisning med hvordan du kan omforme norske epub bøker til Kindle format. Og ikke minst, du har direkte tilgang til verdens største bokhandel, Amazon med et enormt utvalg av bøker. Du får også med 50 norske og 50 engelske bøker ferdig lagt inn. Batteritiden på Kindle er best i klassen, du kan lese i ukesvis

Jeg har i tillegg flere Kobo, og Aluratek lesebrett tilsalgs.  Bare kontakt meg via email, jonny@online.no, saa blir vi enige om pris.  Alle flunka nye.

Kindle4jeg har alltid vært en lesehest, men etter jeg begynte med lesebrett har det tatt helt av, jeg leser overalt, det flotte med lesebrett er at du har et helt bibliotek med deg, slepper aa tenke på bokmerke eller plass i bagen.  Med andre ord, jeg elsker det.

Vi blogges Airplane

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like