Sunday, June 3, 2012

Lest i Mai

I Mai kom jeg igjennom 9 boeker, vel 8 boeker og en novelle. 5 engelske og 4 norske.  4 nye forfattere for meg, deriblant Torkil Damhaug’s paaskenovelle, Alexander Nordaas, Shea Kinsella og John Case.

image

Maanedens hoeydepunkt:  Andy McDermott og fortsettelsen om Nina og Eddie, kvalitetsunderholdning.

Maanedens debutant:  Shea Kinsella og en ramsalt marin thriller

Maanedens overraskelse:  Tom Egeland, ikke spenning, ikke Bjoern Beltoe, men en meget undefundig historie.

Maanedens skuffelse:  Alexander L. Nordaas – Kadaver – drittbok etter min mening.

Jeg har nu lest 38 boeker av mitt maal paa 75, saa ligger en maaned foran skjema.  Det er blitt saa mye lettere aa lese etter at jeg begynte med lesebrett, man kan lese et par siden naar man har tid, og brettet husker alltid hvilken side man stoppet paa.  Jeg elsker min Kindle Touch :-)

Vi blogges :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like