Tuesday, June 5, 2012

Lesebrett gir novellen nytt liv

image
heile artikkelen finner du paa http://nrk.no/nyheter/kultur/litteratur/1.8168710
Men jeg sier meg helt enig, omtrent eneste novellene jeg har brydd meg med aa lese tidligere er uken’s krim i Vi Menn, og mange ganger har jeg faktisk hoppet over denne.  Men naa etter jeg begynte med lesebrett, leser jeg noveller titt og ofte, spesielt hvis jeg holder paa med en serie eller flere boeker etter hverandre av samme forfatter gir en liten avstikker med en novelle tid til ettertanke.
Foer paaske hadde flere nettbutikker en samling med paaskekrim, der man fikk hver novelle for kr 9, vel anvendte penger spoer du meg.  Flere av dem selges enda. Og det er av vel kjente forfattere.  Jeg kjoepte mine paa Libris.no,  og de har naa enda flere noveller inne :-)
image
God lesning :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like