Wednesday, April 8, 2015

Våren er definitivt her

Ble ein tur utpå i dag også.  Etter besøk hos lensmann og prest, hadde jeg nært sagt.  Men det var bare for å få permanent oppholdstillatelse for vetlo.  Kl 10:35 fyrte jeg opp snekka og dro over til si hio.

Første reket utenfor Flatøy var resultatløst, samme med føste reket innafor Flatøy. Så då flytta jeg meg bort i bukta innafor Ånugle  tangen. 

Beit sånn passe, men etter en times tid hogg det ganske bra til.  Kjørte den forsiktig og opp kom en flott torsk som jeg veide til 3.9 kilo.  Og fornøyd var jeg.  Et par paler og en et par lyr kom også opp på de par rekene jeg foretok.

Kjørte hjemover og stoppa over Husnes grunna en 20 minutters tid og opp kom en bonustorsk på 1.1 kilo samt en fin pale.  Hadde også et par napp til der.  Deretter var det å sløye og kjøre hjemover

 

Bra dag i fjorden.

Vi blogges

animated-fishing-image-0030

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like