Saturday, April 18, 2015

Fredagen ble bra

Etter lapskaus middag, som ble godkjent av mor, bar det ut på fjorden igjen.  Over til si hio og fiska.  På de to første rekene over Flatøy grunna var det ikke et napp.  Så jeg prøvde et rek innafor.  Slo på en grei liten torsk på 1.2 kilo.  Flytta meg bortimot Skipavågen og dro en lyr og et par paler.  Dermed flytta jeg meg utafor Flatøy igjen og no beit det.  Slo på pale jevnt og trutt og jeg enda opp medd 23 paler der.  Deretter dro jeg hjemover og på 10-15 minutt på Husnesgrunna slo det på 6 bonus paler.  Så en kjempefin dag var det.  Varmt og fint ble det etter hvert også.

Så no har jeg tatt nesten 200 fisker på de 3 ukene jeg har vaert hjemme, kan ikke klage da.

Vi blogges

animated-fishing-image-0119

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like