Saturday, April 25, 2015

Vår reingjøring

I går var været bare ræva, så jeg bestemte meg for å ta frem denna saken her.

Fyrte i gang på verandaen oppe der jeg hadde opp gulvplater og alt, enormt med dritt som samler seg i løpet av en vinter.  Og grønske i lange baner langs rekkverk og vegger.  Drøye 3 timer holdt jeg på for å få unna asfalten utenfor, begge altaner og de vegger jeg kunne komme til.  Trappa ble også tatt.

Deretter for jeg ned og kjøpte Owatrol, som jeg brukte på inngangsdøra, jeg kjøpte også en helt lys beis som jeg skal bruke på uteområdene på båten.  De er litt slitt, og i og med at det er bare marine plywoood beiser jeg heller enn å ta sjansen på å pusse ned og olje det opp igjen.  Owatrol kan jo også brukes på treverket inne i båten som ser litt bedre ut.

Om ettermiddagen koste jeg med detta her, dampkokt med thai grønnsaker, var liten delikatesse det.  Men jeg liker det enda bedre steikt  Jeg spise den ene halvdelen, og konemoren spiste den andre.

Om kvelden var det å benke seg ned for å se på THE VOICE, som i går hadde enda et par magiske øyeblikk.  Vetlo ble trøtt og gikk på rommet for å se tegnefilmer og da jeg gikk ned for å sjekke hadde ho rigga seg til i prinsesseborgen

image

Er det noe rart at jeg elsker den lille prinsessa mi ?

I dag er det avslappning med fotball, bursdagsfeiring for en av kona’s venninner på Valen, men jeg kjører kanskje bortom og beiser bordet bak i båten for å se hvordan det blir.  Skal også olje mor sin utedør hvis den er i le

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like