Sunday, April 26, 2015

Lørdags kos på Valen

I går var det et helsikes drittvær.  Så jeg var bare borte en kort tur i båten og beisa bordet bak, samt platene der setene står ute.  Bare for å se hvordan det blir.  Jeg hadde kjøpt en liter med lys kanstanjebrun beis og hadde bestemt meg for å prøvde i stedenfor å pusse ned og olje det.  Pusse ned finer kan ofte være et sjansespill, så hvorfor ikke.

Var borte en tur i dag og sjekka og det så faktisk ganske brukbart ut, så jeg kommer til å ta heile uteområdet med denne, og kanskje hive på et lag med olje på toppen for å få det blankt og fint.

Utpå kveldinga var det tur til Valen på Geburtsdagsfeiring med god mat, kaker og drikke.  Jeg holdt meg på alkoholfritt da jeg var sjåfør men koste meg med mat og hyggelig samvaer.

Jeg lurer på å prøve meg utpå en tur i dag, vi får se.  Har nettopp laga 2 glass med seilaks, og til middag i dag er det selvlaga røyketorsk, skal bli spanande LOL

Vi blogges

Happy birthday graphics

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like