Wednesday, April 22, 2015

Par timer i går også

Fikk meg et par timer utpå i går også.  Dro ut like for kl 1600 og putra de 25 minuttene over fjorden og la meg til å fiske ved Flatøya.  Halvannen time ga 9 paler før jeg putra hjemover.  Stoppa over Husnesgrunna en 20 minutts tid og det ga 3 bonus paler samt en lyr.

Dermed var det hjem før kl 1930 og fileterte 2 store paler, la de i salt og skal lage mer seilaks. Den heimelaga er mye bedre enn Denja sin, ikke tvil om det.

I dag er det en liten tur til Leirvik, men tar hydrofoilen, så blir det laging av høstens fiskegryte med poteter, kålrabi, purre, gulrøtter og Creme Fraiche.  Nydelig er den, mor og broder kommer på middag også.  Så får jeg vel ta meg en tur utpå igjen, må bunkre litt også igjen.

I morgen – er det storfisk igjen i fjorden ?

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like