Wednesday, April 15, 2015

Travel uke

De siste dagene har det vært lite vær for fiske, var et par ganger og prøvde borte med Søral fra land, men ikke et eneste napp.

Mandagen var det til Bergen for kontroll hos konemoren, langtids sukkeret var bra sa de, så der går det fint.  Det passa egentlig veldig godt med en bytur, for vi hadde planer om ny sykkel til vetlo.  Hun har vokst fra den billige Europris sykkelen nå, den var forsåvidt grei nok som førstegangs sykkel til en rimelig penge. No beli det en Yosemite med 3 gir og greier, det var ei glad lita jente som fikk nye sykkelen etter badinga på Mandag. 1499 på Biltema synst jeg ikke er gale for en så flott sykkel.

City Street 20" 3 gir

Tirsdagen roet vinden seg litt, og jeg fikk meg en tur utpå.  Det regna godt om formiddagen men holdt seg stort sett opplett da jeg dro ut i 4 tida.  Et par tre timer på si hio ga brukbart resultat.

Det blei 17 paler og 2 lyr på si hio, og da jeg stoppet over Husnes grunna på veien hjem smalt det på 2 bonus paler.  Så var det heim til mor og filetere 8 paler og 2 lyr, mor ville lage fiskemat.  Og jeg er jo behjelpelig.

Var flott størrelse på palen i går, bortimot kiloen og flere ganger smalt det på 2 stykk, så det var liv i stanga ja.  Resten ble gitt vekk til en av vennene til konemoren.  Blir vel en liten tur utpå i dag også.

Vi blogges

animated-fishing-image-0082

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like