Wednesday, April 29, 2015

Frituren’s siste fisketur

Jeg fikk meg en liten tur ut paa soendags ettermiddag ogsaa foer det var paa tide aa pakke bagen.  Jeg dro ut i 3 tiden, og i loepet av 3 korte timer dro jeg inn 36 paler og 3 lyr.  4 av palene fikk jeg over Husnes grunna paa vei hjemover, resten paa si hio.

 36paler

Det jeg liker ved aa fiske over ved Aanuglo og Flatoeya er at det er bare 25 minutters gange over fra Husnes, i tillegg har jeg jo faatt godt med fisk her i de ukene jeg har vaert hjemme.

siste

De naermeste dagene skal jeg komme med litt oversikt over hvor mange turer det har blitt etc etc,

Naa er jeg vel ombord i skipet der jeg jeg jobber, 5 uker paa

Vi blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like