Friday, April 10, 2015

Blåste for friskt

Jeg og broderen for ut en tur på ettermiddagen i går Torsdag.  Det blåste litt friskt og friska på, men jeg fikk i alle fall vist han hvor jeg har fiska de siste par ukene, var nok oppe i over 15 knop på vei tilbake over fjorden.  Det er meldt en del vind de neste par dagene, så tror neppe det blir mange fisketurer med båten de neste par dagene.

Men, har stanga i bilen, så det blir nok bortom Hydro og utstikkeren der et par turer, ellers blir det fiske abstinens

image

Men jeg er nå oppe i snart 150 timer, med olje og diesel filter i posten hadde jeg tenkt å ta et oljeskift neste uke.  Svogeren min har ei pumpa til ojeskift, så det skulle gå greitt.  Får han med meg første gangen, så er det unnagjort.

Vi blogges

Image result for animated gif no fishing

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like