Saturday, March 2, 2013

United for ever

Som mange vet er jeg en svoren Manchester United fan, helt tilbake fra ungdommen når jeg leste om flyulykken og lagets tilbakekomst til toppen av engelsk fotball.  I ungdommen var Stepney og Best heltene, på 90 tallet var det Cantona og Beckham, samt vår egen Ole Gunnar Solskjaer i den fantastiske 99 sesongen.  Men årets utgave er suveren, 15 poengs ledelse nå. For noen år tilbake ble jeg United fan for livet, med en flott tatoo på venstre arm.

Tidlig på 90 tallet var Ronny Johnsen en av norges beste forsvars spillere og i den anledningen sendte jeg faktisk brev til United om han.  De var litt for sent ute den gangen, så han gikk til Tyrkia, men de følgte med i timen og plukket han opp litt senere.  Jeg har fremdeles brevet som bevis.

image

Var jo enkelt i dag da, ingen stor kamp, men noen glimt av storhet, og vips 4-0, og en fantastisk kamp av japaneren i dag, hat trick er morsomt.

Me bloggest

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like