Monday, March 25, 2013

Oppdatert kalender

Endelig fant jeg en kalender app paa GooglePlay som synkroniserer baade Kindle Fire, Samsung telefonen og Google calenderen min paa nettet.  Saa naa er det greitt aa holde oversikt over hva som skjer alle veier.  Bursdager, tannlege og legebesoek alt blir synkronisert alle veier.  Appen for Fire koster skarve 35 kroner.

 

 

Paa nesten alle telefoner finnes det kalender som kan synkroniseres med Google sin kalender, og det er et nesten uvurderlig verktoey for familier med mange medlemmer.  Du kan oppdatere kalenderen enten paa telefonen, nettbrettet eller hjemme paa PC’en og det blir oppdatert alle andre plasser.  Jeg har til og med lagt konemoren sin telefonen med samme opplegget.  Saa snart vi faar beskjed om skulebesoek, tannlege eller noe for vetla saa blir det lagt inn og deretter husker man paa det paa en eller annen maate.  Saann er det naar man blir opp i aarene, husken er ikke saa god som foer :-)

Jeg har den jo til og med i bloggen min :-)

Me blogges

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like