Wednesday, October 24, 2012

Paperwhite

Min Kindle paperwhite kom jo etter jeg hadde reist ut, saa det var broderen som henta den for meg.  Jeg er spent som en liten unge.  Leste i ebokhylla mi at en del klaget over at lyset var ujevnt nede mot bunnen.  Men har hoert liknende klager om Nook Glowlight, og broderen er no vel fornoeyd med sin med lys ja.  Saa jeg tenker det gaar bra. Hvordan skjermen ser ut under forskjellige lysforhold kan du se under

image

Saa nar jeg kommer hjem havner gamle Kindle Touch (9 maaneder gammel) med flott decal fra Decalgirl og med cover og en del boeker lagt inn, paa salg.  Jeg vil ha 800 kroner for den, + eventuell frakt.  Det er bare aa kontakte meg hvis du er interressert.

Me bloggast :-)

No comments:

Post a Comment

Lectinect

Krimklubben

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

You like